- Доступ до основних таблиць, звітів, друкованих форм, довідників, стандартних операцій над сутностями у системі, а також функціоналу налаштування ролей.
- Забезпечення актуальності переліків терористів, санкцій, PEP, які використовуються для перевірок.
- Періодичність перевірок за переліками відповідно до законодавства.
- Повна відповідність вимогам НБУ щодо процедур фінансового моніторингу тощо.
- Постійна підтримка користувача у робочий час.
Варіанти підключення
Оберіть план, який найкраще підходить для вас
Для малого бізнесу
Всім СПФМ, в тому числі спеціально визначеним.
Детальніше
Самостійне доєднання до SaaS-рішення в хмарі без залучення фахівців AI Fintech.
- Буде корисно при незначному обсязі клієнтської бази (до 1000 клієнтів).
- Для ведення електронних анкет та переліків клієнтів, перевірки клієнтів за списками терористів, санкційних осіб, РЕРів.
Приховати
Почати підключення
Для середнього бізнесу
Страховим компаніям та брокерам, факторинговим компаніям, кредитним спілкам.
Детальніше
Розгортання коробкової функціональності SaaS-рішення в хмарі за підтримки AI Fintech.
- Буде корисно при обʼємі клієнтської бази понад 1000 клієнтів.
- Для ведення електронних анкет та переліків клієнтів за рівнями ризику.
- Для перевірки клієнтів за списками терористів, санкційних осіб, РЕРів.
- Для подання звітності з питань фінансового моніторингу.
Приховати
- Функціонал плану Light, плюс:
- Можливість перенесення наявної бази клієнтів з інших систем в AML.point для подальшого ведення процесів фінансового моніторингу у системі автоматизації.
- Підтримка до 10 000 анкет клієнтів.
- Постійне удосконалення функціоналу відповідно до плану розробки AML.point.
Почати підключення
Для великого бізнесу
Платіжним, банківським, а також установам, що надають послуги онлайн-кредитування, великим страховим компаніям, ломбардам.
Детальніше
Впровадження SaaS-рішення в хмарі з урахуванням моделювання процесів і глибокою інтеграцією функціональності з вже наявними програмними рішеннями користувача.
Повний цикл процесів фінансового моніторингу від первинної НПК клієнтів до подання звітності регулятору та інформаційної взаємодії з СУО.
Приховати
- Функціонал плану Basic, плюс:
- Можливість інтеграції AML.point у наявні бізнес-процеси користувача та постійний обмін даними між AML.point та іншими системами користувача.
- Підтримка до 100 000 анкет клієнтів.
- Позапланове удосконалення функціоналау на замовлення користувача.
Почати підключення