Варіанти підключення

Оберіть план, який найкраще підходить для вас
Для малого бізнесу
Всім СПФМ, в тому числі спеціально визначеним.
Детальніше

Самостійне доєднання до SaaS-рішення в хмарі без залучення фахівців AI Fintech.

  • Буде корисно при незначному обсязі клієнтської бази (до 1000 клієнтів).
  • Для ведення електронних анкет та переліків клієнтів, перевірки клієнтів за списками терористів, санкційних осіб, РЕРів.
Приховати
  • Доступ до основних таблиць, звітів, друкованих форм, довідників, стандартних операцій над сутностями у системі, а також функціоналу налаштування ролей.
  • Забезпечення актуальності переліків терористів, санкцій, PEP, які використовуються для перевірок.
  • Періодичність перевірок за переліками відповідно до законодавства.
  • Повна відповідність вимогам НБУ щодо процедур фінансового моніторингу тощо.
  • Постійна підтримка користувача у робочий час.
Почати підключення
Для середнього бізнесу
Страховим компаніям та брокерам, факторинговим компаніям, кредитним спілкам.
Детальніше

Розгортання коробкової функціональності SaaS-рішення в хмарі за підтримки AI Fintech.

  • Буде корисно при обʼємі клієнтської бази понад 1000 клієнтів.
  • Для ведення електронних анкет та переліків клієнтів за рівнями ризику.
  • Для перевірки клієнтів за списками терористів, санкційних осіб, РЕРів.
  • Для подання звітності з питань фінансового моніторингу.
Приховати
  • Функціонал плану Light, плюс:
  • Можливість перенесення наявної бази клієнтів з інших систем в AML.point для подальшого ведення процесів фінансового моніторингу у системі автоматизації.
  • Підтримка до 10 000 анкет клієнтів.
  • Постійне удосконалення функціоналу відповідно до плану розробки AML.point.
Почати підключення
Для великого бізнесу
Платіжним, банківським, а також установам, що надають послуги онлайн-кредитування, великим страховим компаніям, ломбардам.
Детальніше

Впровадження SaaS-рішення в хмарі з урахуванням моделювання процесів і глибокою інтеграцією функціональності з вже наявними програмними рішеннями користувача.

Повний цикл процесів фінансового моніторингу від первинної НПК клієнтів до подання звітності регулятору та інформаційної взаємодії з СУО.

Приховати
  • Функціонал плану Basic, плюс:
  • Можливість інтеграції AML.point у наявні бізнес-процеси користувача та постійний обмін даними між AML.point та іншими системами користувача.
  • Підтримка до 100 000 анкет клієнтів.
  • Позапланове удосконалення функціоналау на замовлення користувача.
Почати підключення